Doorgaan naar inhoud
Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld, morgen verzonden.
Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld, zelfde dag verzonden.

Veelgestelde vragen

We kunnen goed begrijpen dat je een vraag hebt over onze producten of over onze service. De vragen op deze pagina worden ons regelmatig gesteld, en daarom beantwoorden wij ze alvast voor iedereen. Zoek jouw vraag en lees het antwoord!

1. Kan ik online bestellen en afhalen bij Bena magazijn?

Ja, online bestellen is zeker mogelijk. Normaal gesproken bezorgen wij je bestelling bij je thuis, maar als je bestelt namens een bedrijf, dan kun je jouw bestelling ook komen afhalen. Afhalen kan dus alleen worden gedaan door bedrijven en op afspraak.

2. Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

Wij werken voor betalingen met ideal, overschrijven, bancontact, creditcard en achteraf betalen.

3. Bieden jullie levering op dezelfde dag aan?

Levering op dezelfde dag is mogelijk in de regio Roermond en Weert (in een straal van 35km). Overige bestellingen worde per post verzonden en worden normaal gesproken de volgende dag bezorgd.

4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een geplaatste bestelling wilt wijzigen, dan kan dat door in te loggen in jouw persoonlijke omgeving van de webshop (als je die hebt) of door te mailen naar hallo@bena.nl

5. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW ?

Alle vermelde prijzen op onze webshop zijn exclusief 21% BTW.

6. Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan via de webshop, per e-mail, of per telefoon.

7. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

Wanneer je via onze site een bestelling hebt geplaatst en je e-mailadres juist hebt ingevuld, ontvang je direct een orderbevestiging in je mailbox. Hierin staat een overzicht van je bestelling.

8. Wat is de levertijd van mijn online bestelling?

De levertijd van artikelen op voorraad is doorgaans 1 – 2 werkdagen voor bestellingen in Nederland. Mocht er om wat voor een reden dan ook een langere levertijd zijn, dan word je hiervan tijdig op de hoogte gebracht.  De vermelde levertijden zijn indicatief en daar kunnen geen rechten aan worden verleend.

9. Welke verzendmethoden worden gehanteerd?

Je order wordt meestal verzonden door DHL, DPD of PostNL als het om losse pakketten gaat. Hiervan ontvang je dan een track & trace code. Als je bestelling groter is of op een pallet staat, dan verzenden we deze met onze vaste vervoerder. Hiervan is dan geen track & trace code beschikbaar.  Wil je de artikelen zelf komen ophalen? Dan rekenen wij uiteraard geen verzendkosten.

10. Kan ik grotere hoeveelheden afnemen tegen lagere tarieven?

Bij bestellingen boven €1000,- hanteren wij speciale kortingen. Neem contact met ons op om meer te weten te komen over deze kortingen.

Heb je nog meer vragen?

Heb je toch nog een vraag die niet behandeld is hierboven? Wij helpen je graag om je probleem op te lossen binnen 48 uur. Als je via het contactformulier je vraag stelt, dan zullen wij deze zo snel mogelijk beantwoorden.